Friday, October 8, 2010

om shanti om...


mesti pelik kan nape tiba2 orang tulis tajuk ala hindustan...
ni mesti fikir 'dia ni nak jadi minah hindustan ke?'
jawapannya 'lebih kurang macam tu la'
itu sebenarnya nama filem...
filem ni memang best...sape lagi heronya kalau bukan KING KHAN...
ape yang boleh orang kata memang lain dari yang lain...
lagu2 nya memang dope la...
CGI memang real...
semua elemen ada...kelakar, sedih, action, hantu..
memang complete la..
tiba2 mengidamkan bila la Malaysia nak wat filem macam ni..
ni tak balik2 cerita hantu, rempit, bohsia... 
aku pun tak sangka idea pengarah kat india sana boleh sekreatif ni..
patutlah india pengeluar filem terbesar dunia...
even hollywood pun kalah...
this is because all the support dari orang india gak...
sesape nak tengok boleh pinjam cd dari orang...
1 jam singgit..
haha gurau je...


0 comments:

 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design