Saturday, March 19, 2011

Skudai Parade

cter ni sebenarnya dah lama..tapi disebabkan kemalasan, kebusyan serta 'ke....an' yg lain, aku terpaksa tangguh (ni mst aku dah kena penyakit adik aku ni)..adoyai...kitorang dapat assignment yg kitorang kena buat video pasal ape2 aje topic asalkan ianya formal...mula2 group aku (tirah, aku, izzati ngan jern)...terpikir nak buat makanan johor, tapi bila nak dapat maklumat tu agak limit..so, kitorang tukar jadi bowling...topik ni bukan takat sng, tp bg aku sng nak cari maklumatnya..ye la, pegi je main boling, dapat la maklumatnya...aku pikir sume ahli group aku akan pegi..sekali lelakinya pulak tak datang....takde alasan takde ape..dia tak pegi..sudah la ko..dah memang peragai mcm tu..kenapala sir mst nak msukkan dia dlm group aku...






gaya org jln sebab boling ke longkang...hehe

yeah..kawan se'longkang' ngan aku...tp strike jgk oh...

ni pun lbh kurang sme je...haha


pastu, kitorang pegi makan sambil dok ngumpat pasal budak yg tak datang tu...





dah kfc je ada kat situ...pegi je la pun..nak tangguh2 perut dah berkeroncong..at least aku boleh cuba mkn fish donut tu...

yeah..sweet post...

pastu, nak menghilangkan kalori yg byk gler tu..(kalo dah taw byk asal mkn, ape la)..kitorang jln2 jap...
nampak sedap tp hampeh...sumpah aku tak nak beli lg dah...tak reti buat ape... 

yeah..kasut yg aku tak pki lg...

sje cari jam warna coklat..nak padan ngan baju....

No comments: