Monday, March 28, 2011

feveret video clip...

korang penah ada video klip feveret...means bila korang tgk byk kali pun tak rasa bosan...ape sebenarnya artis2 ni buat klip video?...nak jelaskan tentang lagu diorang dgn cara lebih mudah secara tak langsung nak promote lagu2 diorang...tapi lagu2 kat Malaysia rata2nya bosan..benda biasa aku tgk nnt penyanyi tu ada kat satu tempat diri sambil nyanyi pastu pegi tempat lain nyanyi lagi..kalo ada kat tv confirm aku tukar terus channel..kalo kat barat plak..korang tau2 sendiri la...scene2 yg tak sesuai ngan budak memang wajib..lagi2 bila tgk pakaian penari nya takpun penyanyi tu sendiri..tapi aku memang adore ngan MJ a.k.a Michael Jackson..ada dalam satu dua je kot aku rasa yg quite sexy...yang lain semua bagi makna yg sweet sgt, aku rasa the most memorable klip video mestilah lagu  thriller...tapi kalo klip video kat Malaysia ni ada gak yang aku suka
contohnya macam lagu izinku pergi dari kaer...lagu tu memang touching..tapi bila aku tgk klip video tu lagi2 la touching..izinku pergi bermaksud dia mahukan kekasihnya redha yang dia telah pergi buat selama-lamanya..ada jugak video klip yang kelakar..ini more to the acting la...contoh terbaik artis Malaysia ni..kumpulan KRU...sekarang ni aku ulang2 mainkan video lagu terhangat di pasaran..sgt2 lawak bila diorang bawak macam2 watak...lagu tu pun catchy sgt...

selain tgk muka yusry yg macho tu..aku suka gak bila dia tukar watak jadi perempuan..so gedik ma...



lagu ni sebenarnya dia sindir perempuan..kiranya diorang tu perempuan awek diorang tu lelaki...fikir2 la ye...

first time aq tgk memang touching la....

sape yg tak kenal MJ ni memang aku sumpah dia tak payah duduk bumi la..pegi duduk planet lain...

No comments: