Tuesday, April 5, 2011

ABPBH 2010

bila dah semua blogger post pasal anugerah ni..aku pun nak tumpang sekaki la...anyway, tahniah kepada Shaheizy Sam sebab menang kategori paling besar iaitu BINTANG PALING POPULAR...you deserve it man..sebab you dah lama kat industri ni...tapi ape yang paling aku suka sangat akhirnya hero aku, FAIZAL TAHIR menang untul kategori PENYANYI LELAKI POPULAR...memang aku menjerit time dia menang..sori to my rumate...faizal tahir sangat kemas sebab rambutnya diikat...he's really deserve to get that..tapi aku rasa dia patut menang since artis baru lelaki popular..tapi aku pun tak pasti la kenapa si faizal lagi sorang tu boleh menang...akibatnya, sampai sekarang ape cer ntah pasal dia tu..suam2 kuku je...yang kalahkan faizal tahir lagi satu kes..dapat duit terus lenyap...she's really do not deserve to get that money..ntah2 kalau faizal dapat duit lagi gempak rasanya dia buat..ni pulak dapat pada orang yang salah...ish2....tapi pada sape yang tengok anugerah tu sampai habis..mesti korang takkan lupa pada si usop wilcha dengan johan..aku gelak guling2 kot dengan lawak diorang....habis usop buli penonton dekat genting tu ikut macam dia..haha...

faizal sangat kemas dan hensem dengan gaya macam tu..tak la nampak serabai sgt...tapi I really like if he short hair...




No comments: