Tuesday, June 28, 2011

cover majalah...

baru aku perasan bulan jun ni aku terbeli byk jenis majalah...sebab ape taw..sebab ada cover depan baik penyanyi ke pelakon ke sume yang aku minat giler..nak tengok?.jom..

first, majalah cosmopolitan...

ini covernya...nmapak tak gambar kecik comel tu..yg itu la..hehe
ini versi besar punya...

alamak, hensemnya mamat ni...

antara dalam..


second, majalah remaja...nazim othman...(wink wink)...<3


covernya..sila bagi tumpuan pada lelaki yg pakai baju kuning tu ye...




sekali lagi sila bagi fokus sepenuhnya pada yang pakai baju kuning itu...

diharap anda memandang kepada jejaka yang pakai baju purple..bukan disebelahnya mahupun di atasnya...

lega dah takde penyibuk lagi 3 org tu..so, boleh fokus tanpa rasa gangguan nyamuk 


third, majalah gadget (eRing)..kali ni pelakon hollywood pulak

jack separuh  sparrow...

versi macho lagi hensem...

more detail about him...
p/s : jgn marah kat saya ye sebab dah nak akhir bulan baru bagitaw..sila salahkan speed internet yang kadang2 laju kadang2 perlahan...

0 comments:

 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design