Thursday, July 16, 2015

My Shopping List : March 2015

Now let's see what march punya salary effect to me...

beli saiz besar terus...senang nak simpan gambar2...yang penting kena beli sebelum GST...

buntu tak tau nak beli penwangi jenis ape lagi untuk wangikan bilik..last2 beli ni...

si dia kenalkan benda ni...sampai sekarang beli

buy 1 free 1..sape berani tolak?...



ini pun cadangan si dia...

mata aku memang mata panda..tu yang kena beli baru sesuai...btw...tukar compact powder...much better...tak berminyak...

baru sekali pakai...salah pakai sebab nipis sangat...tojeng nak peel off...



instant shawl

selipar ofis yang selesa...yang penting tapak tu keras..so tak lah tercabut...


dah ada orang jual..saje beli untuk menery mana tau sedap boleh beli...tapi hasilnya : boleh la



0 comments:

 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design