Thursday, December 31, 2015

Tahun Baru 2016...

Selamat Tahun Baru Semua..
wah tinggal beberapa minit je lagi nak pukul 12 tengah malam..
tepat waktu untuk sambut tahun baru 2016..

sesungguhnya tahun 2015 banyak benda best dengan tak best yang jadi...
ramai orang aku dah kenal..
macam2 perangai..macam2 kerenah..drama queen...giler all time..boss wannabe...mentakedarah..
tak terkira la..
namun tahun 2015 adalah tahun paling mencabar buat aku..
apabila Tuhan mengujiku dengan dugaan yang berat.
yang aku sendiri tak percaya yang aku boleh hadapi dugaan sebegitu..
Masha Allah...
aku cuma pandang ke depan dan berdoa..
agar segala ujian ini akan diberi nikmat yang baik..
Alhamdulillah..Allah tunaikan janji2nya.

tak perlu la nak bercerita ujian ape..
kerana ini adalah janji yang telah dimeterai oleh tubuh badan ini agar tidak terlepas walau sedikit..
cukup la ia terlepas sedikit..
ternyata ia terlepas di tempat yang salah...Masha Allah..
aku hanya mampu jadikan ia sebagai pengajaran pada masa akan datang..
dan tidak mungkin aku akan membuat kesilapan yang sama..
Ya Tuhan bantu la aku...


Aminn...




throwback tahun 2015 dan azam tahun 2016 akan diterbitkan selepas ini...
In Shaa Allah



No comments: