Sunday, December 18, 2016

My Shopping List : December 2016


this month special sikit..sebab Dubai man is back...so barang tu memang dari dye la..not from me at all..barang yang aku beli sikit je...


so, here they are..






only three stuffs I bought...sekadar nak penuhi keperluan sesangat just because I need it so much...


these stuffs is from he...


ok..jumpe je he gave me this..sebab nak replace skincare nutox that makes my skin looks terrible..so assume nutox is a failure test to my skin...


my wishlist for this year finally achieve..wuhuu..to grab everything (literally) and doesn't worried about the total price (tu jahat)..hee

bile dah grab banyak..kompem la watson nak tunjuk appreciate pada customer dengan memberi free gift yang banyak...1 plastik gak orang tu letak sume benda ni...

gambar tegak la..apesal upload kat blogger ni jadi senget lak..ok..just wanna show yang aku beli trial kit ni for my mum...
pembelian tak stop kat situ..sambung pegi guardian beli cute wet tissue..


simptom period pain aku makin teruk so I need this super hot lotion..yang lagi satu memang kena beli sebab bile mood mekap tahap gaban punya malas..ni la jadi penyelamat..

smells good...so me sampai ada orang ingat aku makan benda manis..haha



owh ye..lupe nak habaq...along skincare laneige tu it's actually comes dengan ini..wireless keyboard & mouse..super smooth..nak kena latih cepatkan type kat keyboard tu je..


ok itu first day my shopping thing...the second day...


there's a story sebenarnya...it happens @ Jusco Tebrau..tengah sibuk usha2 cadar sume..the jusco promoter announce happy hour..means harga cadar tilam sume will drop until 80%...so ape lagi...ini lah hasilnya...1 bantal 1 bloster pillow..1 cadar queen and 1 comforter set...tak sampai rm200
Jusco tebrau kali ni ada kaison kau..betul2 sebelah Harris Bookstore..so sebelum masuk Harris Bookstore..masuk kaison dulu..ramai betul orang....manage to grab 4 stuffs...beg & perfume...

the next day...




ambik ni pulak...akhir tahun ni asek less je...but I'm not fall for the clothes tapi pada barang2 macam ni la...





tin tin pon pon..lori minyak nak lalu...

bile shopping banyak sangat mula la selesema.. *macamtakdekaitanje

No comments: