Thursday, June 15, 2017

My Shopping List : February 2017

Got some budget from HE cos he wants me to do some shopping because in March I travel outside Malaysia...first time ni merasa naik flight...peluang yang aku takkan lupe sampai bile2...tapi shopping kat JPO (Johor Premium Outlet) ni pun peluang pertama jugak...thank you dear...so these are stuffs I managed to grab...



My favourite scent from VS..aku memang suke bau manis2...kalau bau tajam2 memang tak boleh..hidung resdung ku tak boleh terima
..


I thought this size of bag is enough untuk letak sume benda..tapi sangkaan ku meleset sama sekali..muat tu memang muat tapi mampat sangat...aku pulak dah la jenis suke main campak je masuk..ish2...


bile dah beli ni ingatkan boleh la push diri nak joging tiap2 pagi..last2 kelaut..since beli sampai dah nak raya ni aku cuma pakai ni sekali je..itupun tak sampai setengah hari....and HE for sure membebel kat aku



mula2 beli sport shoes...tapi bile masuk Ruby ni beli pulak sneakers...murah + lawa punya pasal..but serious memang cantik sangat..rambang mata nengoknya bile masuk kedai ruby ni...



beli bulan februari..tapi sampai bulan jun ni aku belum pakai lagi..except that tiny sanitizer tu..itupun sikit je...


A must buy...sebab seluar jean yang aku beli lama dulu dah mula tunjuk tanda2 nak jadi suar jean rockers dah..so baik aku beli yang lain...


one book rm10..bukan big bad wolf..sekadar longgokan buku kat Jusco Taman U


HE cakap tempat aku nak pegi memang tempat sejuk cos tanah tinggi..so sweatshirt memang diperlukan sesangat..it's true..sejuk giler..kalah cameron highlands..



Must item for long hair...

Beli sebulan sebelum travel..but ruin after travel...belt yg ada structure macam ni memang cepat jadi arwah aku rasa...



Yes..it's me


bertukar ganti kabel fon aku..sebab beli rm10..mana taknya..


gambar sesenget sama dengan pewangi ni jugak..nyesal beli...


Bakal ibu mertua..sile la tengok ape bakal menantumu ini buat..tengok buku je..buat tak tau bile..

*I want to shop more and more...(ketamakan di situ)

No comments: