Sunday, December 31, 2017

Azam & Aim In The Year of 2018

seriously aku tak percaya dah nak masuk tahun 2018...terasa sekejap sangat...lagi terasa sekejap bile sepanjang tahun 2017 ni ko tak de plan yang dah achieve...it's a really big waste of time u know...but bile difikirkan balik...not a waste time to me...cuma ada lagi benda belum achieve..so that's why la kan...nanti checklist tu aku akan update untuk entri lagi satu...


ok..let's get to the point...walaupun azam tahun lepas ada yang belum achieve...tapi azam tahun baru tetapla kena ada..betul tak...aku rasa azam tahun 2018 ni aku nak fokus on the routine..aku nak change for better (ye la takkan nak makin teruk pulak kan..ape la)...

sebab titik tolak untuk achieve sume benda of course dari diri kite..kalau diri kau memanjang nak tidur dan berangan..it's pointless anyway...

dah daripada aku merepek bukan2...let's start



carik carik kat Pinterest terjumpa benda ni...something worth to share and to do...harap konsisten..Aaminn...lemon water tu dah lama aku tak minum....

tapi tapi tapi...
benda yang pagi tu takkan jadi kalau malam aku tidur lambat...
aku ada bad habit...tak boleh tidur sebab leka dengan handphone..padahal tengok benda2 yang berulang je...ape kah....so kena amalkan cara macam ni...lagi sekali harap2 konsisten..Aaminn...




nampak tu belum pape no 2 tu cakap jangan check handphone...

No comments: