Monday, January 8, 2018

My Shopping List : Oktober 2017


time ni banyak habiskan duit untuk beli souvenir kat Sabah...
so after balik dari travel tu memang tak de shopping menyopping le...




dapat gaji je terus grab vitamin ni..tengah promotion kau..tu yang terus amek..yang penting within the budget..



some things I buy untuk prepare before travel


dah 2 kali beli but second time bagi adik je...



memang habit suka pakai mask



pegi sabah beli teh sabah...Sedap teh ni....

untuk anak sedara He

untuk staf2 perempuan kat tempat keje aku

untuk family members He


sampai sekarang aku tak tau nak gantung dreamcatcher ni kat mana



dalam banyak2 magnet fridge..aku tertarik dengan yang ini


POST TRAVEL SHOPPING




purpose beli lampu kecik comeyy ni untuk galakkan membaca..last2 ke laut..aku hadap fon ada..


kat jusco dato onn ada section best jual2 barang2 jepun...dah ada bajet grab la sikit..Arisya punya brand tu shampoo sebenarnya...memang cadang nak tukar shampoo since pakai sunsilk rambut aku banyak gugur...

No comments: