Sunday, August 5, 2018

My Shopping List : Mac 2018

Bulan ni bulan persiapan nak pergi travel... Jakarta Bandung..tapi entri nak cerita pasal travel ni memerlukan kerajinan serta idea yang banyak...kena gigih carik idea ayat dulu la ye...


gigih carik lagi satu luggage sebab luggage sebelum ni besar sangat...so gigih la pusing satu JPO carik beg murah...He yang bayar

hiasan letak kat luggage...senang nak cam...by He


bile dah keje bidang farmasi baru rasa tersentak nak prepare..kalau tak...ada actifast pun cukup.

toiletries of course...by He


dah jangan gelak aku baca buku budak2..buku budak2 pun masa dalam train habis 1 buku aku baca
aku ni easy sleep gak la..dalam flight boleh tertido..dalam van dalam bas nak
gi jalan2 pun aku boleh tido..teruk betul...appeton pastilles dh jdi makanan feveret aka alas perut kalau perut dah kruk2

Ini He bagi hadiah..letak dalam bilik kan comel..very the hello kitty..pakkal je bilik tidur kongsi..kalau bilik sorang2 memang lagi hello kitty aku hias...


ni aku buat letak earphone, usb cable, alat2 bersihkan laptop...

ni untuk jerawat yg muncul kalau mood dia datang...

ni namanya tisu...

tisu dengan 'keperluan perempuan'

ni masa guardian buat hello kitty pwp....ape lagi grab la satu


ni jusco jual rm20 je...memang beli la...


first time beli yang besar



Pasca travel Jakarta Bandung



fedup bile travel sebelum ni bawak beg kecik..barang sumbat sempit susah nak amek..beli beg besar terus tanpa ada forbidden masuk cabin

sebab tengok kaler pink tu yg terus beli

magnet fridge wajib ok


*ekceli ada lagi barang aku shopping..next time aku letak...







kain aku beli kat Bandung aku buat baju kurung raya tahun ni

No comments: