Sunday, August 5, 2018

My Shopping List : May 2018



bulan ni konsepnya pegi mana-mana mesti singgah beli barang even kecik...Am I ada simptom2 shopaholic?...hope no...


nak beli drawer kat ikea mahai sgt..jadi la beli rak rm60 kat jusco..
janji baju2 tshirt aku ada ruang sendiri



jakun jap la masa pegi ikea johor..baru merasa nak pegi...merasa meat ball gak...nampak pelekat habuk ni terus beli..dan2 pelekat habuk kat rumah dah habis...


ni masa singgah DIY...tetiba terasa mug2 koleksi aku ni perlukan rumah besor...ni masa aku longgokkan dulu..blom kemas lagi..

cosmetic mirror ni aku beli buat ganti mirror yang pecah masa beli kat Daiso dulu





ni namanya inner....

pantang ada promosi promosi memang aku grab...tapi masa dah dapat dua2 pattern terpaksa lepaskan yg sudu garfu dlu sbb supervisor aku nak..takpe 7e melambak...last2 jumpe kat pulai perdana...


ni probiotic..bakteria baik untuk perut...kalau dalam tv orang iklankan vitagen..so takde la gastrik2 senang cirit-birit kalau salah makan...

bile kat farmasi la baru aku nak blaja minum susu..tapi ni tak de la rasa susu sangat...black sesame ni yang buat rasa tak muak...

No comments: