Friday, May 3, 2019

My Shopping List : July 2018



TEMA BULAN INI ADALAH NAK BAJU BAJU DAN BAJU
NAK RAYA PUNYA PASAL..SO SHOPPING BAJU LA KITA..


sejenis asal boleh je tangkap gambar...mohon jangan jadi seperti aku..




I'm obsessed with baju tshirt lengan panjang macam ni..simple dan selesa..lantak la orang cakap fesyen tak kena usia...dah aku selesa biar la...




and also baju tshirt lengan pendek bercorak simple macam ni..buat stok baju tidur...


omeyy tak....cakap la omeyy



awat la susah sangat nak carik loofah kaler pinky pinky ni

aku tau mesti ada orang tanya kenapa ada beli lipas..ni sebab kucing kesayangan suka sangat main lipas getah..
dah puas main hilang..kalau aku tanya mana dia hilangkan memang 20 30 tahun pun belum tentu tahu kat mana..so sebagai tuan kucing yang baik aku belikan la...

some things I manage to grab while in Kaison


nak raya sakan badan kena sihat (ceh padahal tak nak sakit time raya sebab ko nak melantak puas2 rendang sume kan)

No comments: