Monday, April 27, 2020

Bakso Kubur Cina/Warung Boyan


Location : Jalan Pujaan, Taman Dato Onn, 80350 Johor Bahru, Johor
Masa : Everyday, 7 a.m - 11 p.m

Selain masakan Malaysia...Indonesian food pun aku suka..as long as asian food...pedas berminyak memang tak boleh lari la..kalau tak tahan pedas kau pergi la amerika ke eropah sana..


Bakso is signature sebab meatball homemade kan...sedap..cuma 'bakso'nya tak kena dengan tekak aku since dia oily..tapi menteri pasola suke...

rojak indonesia..sedap jugak...terlebih kenyang sebab ada lontong sekali...

Nasi Ayam Penyet..kalau aku rindu nasi ayam penyet negara seberang aku akan datang sini..
memang sedap
tiap kali makan sini memang aku pekena dengan air ni...baru betul Indonesia...



Sate..pun sedap...order lagi sekali sebab tak puas makan..



No comments: