Wednesday, April 8, 2020

My Shopping List: March 2020

Luckily...we made our shopping before kerajaan bagi arahan Perintah Kawalan Pergerakan/PKP/Movement Control Order/MCO/Duduk Rumah/StayatHome...kalau tak mahu meroyan gak la sebab tak dapat beli barang...



saje beli ayam ni untuk anak kawan aku...masa first time beli dia cakap anak dia suka..so second time..biar penuh rumah dia dgn ayam..






tak sangka boleh beli macam2 kat kedai eco/ninso ni..harga rm2.10 je...
paling aku suka scented plastik sampah ni la...


of course you know kedai rm2.10 memang banyak giler food...dah macam panic buying...tapi sebenar-benarnya saje beli banyak even belum ada ape2 pengumuman pasal pkp lagi..nak buat stok jajan dalam bilik sambil nonton movie gitu..at last buat stok kudapan bile cuti pkp ni









musim corona dengan benda ni memang tak boleh pisah...sama function macam dettol spray tapi better smell...
unfortunately ini made in us...like we know us tengah teruk fight with COVID-19 ni...
so nak dapatkan kat farmasi memang payah la...


And Luckily jugak aku sempat pergi Hello Kitty Fair kat Paradigm Mall before shopping mall tu sepi cos of PKP...kalau tak memang meroyan la aku...

menteri pasola influence aku untuk beli bantal ni k..bukan aku yang nak...

Cantik kan lunch box ni..tapi aku rasa aku akan buat untuk letak fruit je kot


cantik kan lunch box letak dalam wrapping ni...diorang ingat untuk gift..
hello I gift myself ok..
.

No comments: