Thursday, July 23, 2009

Shout Awards AND Anugerah Planet Muzik..

pasal dua anugerah ni, Faizal cuma menang satu je..
itupun dekat Shout Awards, as a hot guy..
Faizal mmg deserve untuk menang..
kecewa gak tak menang kat APM..
dah la sebelumnya timbul cerita dia kena tahan sebab tak bayar hutang PTPTN..
macam la dia lari..
pergi sana tu pun untuk negara dia jugak..
BODOH betul undang2 ni ye..
takpe Faizal, tahun depan ada lagi..
aku menjangkakan lagi banyak rasanya..
cos produk baru dah ada..

0 comments:

 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design