Thursday, July 23, 2009

TRANSFORMERS 2 : REVENGE OF THE FALLEN


Fuh, mmg best gler la cter ni..

CGI nya mmg gempak hbs..

29 hb mmg frust gler sbb tiket dah nak habis, beratur panjang plak tu..

kali ni baru dapat tgk..

suka tgk robot-robot kat situ terutama sekali BUMBLEBEE..

tapi ada lagi satu robot lagi cute..

malangnya dia DECEPTICON..

tapi aku mmg plan nak tgk lagi sekali ni..

mmg GEMPAK LA..

dalam cerita ni semua adegan ada, sedih, kelakar, cinta..

sampaikan aku menangis bila OPTIMUS PRIME mati..
mujurlah kejap je, kalau tak maunya aku melalak sampai keluar panggung..
tapi aku jangkakan memang kesinambungan cerita ni..
sebab MEGATRON tak mati lagi..

0 comments:

 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design