Wednesday, November 3, 2010

Hindī philma.........

demam hindustan aku dah bermula...
tekad aku sekarang nak kumpul filem2 hindustan...
yang best, yang top, yang mengalir air mata, yang box office...segala macam lagi la..
dan aku mulakan dengan filem VEER ZAARA & KABHI ALVIDA NAA KEHNA...
sebelumnya cerita2 ni dah dibeli vcd nya (ori tau)....oleh ibuku yang ternyata gila hindustan dan kemudian diwarisi oleh anak sulungnya..ish2...


OM SHANTI OM....cerita baru yg paling best...
RAB NE BANA DI JODI.........



KUCH KUCH HOTA HAI...

CHALTE CHALTE

turn aku nak mengumumkan vcd yang baru aku beli ialah.............
VEER ZAARA.......
KABHI ALVIDA NAA KEHNA...


Menunggu guliran untuk dibeli

·         Kabhi Kushi kabhi Gham
·         Mohabbatein
·         Main Hoon Na
·         Kal Ho Naa Ho


    No comments: