Thursday, November 25, 2010

menghina atau sekadar kata2 jujur...

kisah ni kisah benar...
yang berlaku kat tuan punya blog ni...
biasa la bila dah nak masuk alam dewasa ni..
hal cintan2 ni biasa la...
tapi orang tak nak terpikir pun ke arah tu...
baru masuk ipta...
jadi banyak lagi benda kena fikir...
tanggungjawab pun makin berat...
so, hal cintan2 ni malas la nak pikir...
storynya...adalah seorang anak cucu adam ni yang sukakan orang...
tiap2 hari mesej nak jumpa la..rindu la...
tapi orang memang tak layan langsung la permintaan bukan2 dia tu...
ok fine, benda yang biasa berlaku kat semua orang...
tapi masalahnya si dia ni...
dia takkan faham ape yang orang suka ape yang orang tak suka...
bila cakap sekali...masuk dalam kepala..
pastu esoknya, dah hilang...
short memory la kot aku rasa...
ape2 hal pun...
ini bukan masanya untuk bercintan-cintun ok...
tapi kalo dah datang, ape salahnya orang terima...
takut kang ANDALUSIA jadinya...
no no no nehi nehi nehi....
jangan la sesekali terjadi, cewaah..nak mengayat skema la plak...
for that guy, i just want to be friends with you...
not more, ok....

0 comments:

 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design