Thursday, November 25, 2010

tengok wayang...

bila dah habis final exam ni...
mula la masing2 buat aktiviti sendiri...
dengan kawan2 ke, sendirian berhad ke tak kisah la tu...
yang penting mesti buat punya...
aku & the geng pun plan jugak...
nak tengok wayang...
ni kali ke berapa ntah aku tengok wayang...
hilang ingatan la jap...
tapi kali kedua dengan kawan2...
plan asal nak tengok harry potter...
tetiba terpaksa tukar...
padan muka, sape suruh tak booking dulu..
dah tayangan full...
so, kitorang berpecah la kepada dua...
dua tengok cerita seram..
dua lagi tengok action...
kira2 korang aku kat mana...
mestilah seram kan, eh silap, action...
seram2 tak main la...( padahal hakikatnya aku ni penakut sikit)...
jadi penakut untuk berani..( pepandai la korang tafsirkan sendiri maksud ayat aku tu)...
aku dan amalina tengok movie unstoppable...
teringat pulak ayah pernah ajak tengok tapi ibu tak nak...
kalo action mestilah best...
paling gempak masa kereta api tu nak belok selekoh...
just wonder kalau gerabak tu tergelincir then jatuh kat tangki minyak...
pergh, memang mini atom la jadinya...
tapi tak jadi pun...
sebab ada HERO PENYELAMAT....
inilah poster cerita tu.........


No comments: