Sunday, January 30, 2011

Filem Haq...

assignment belum siap...
tapi dah plan ngan member nak pegi tgk wayang...
cerita pilihan kitorang, cerita Haq...
kitorang teramatlah enjoy tgk cter ni...
mana taknya..beli satu tiket wayang dapat satu panggung...
so, aku ngan member aku je la dalam panggung tu...
memang buat macam panggung sendiri...
inilah pertama kali aku rasa bila takde sape selain kitorang dalam panggung tu...
kelakar pun ada...huhu...

komen aku pasal filem ni..
CGI tiptop...
adi putra berlakon memang best..menjadi la jadi org jahat..di samping badan dye yg tough gler (kalah Salman Khan)..hehe
cuma aku tgk kameranya tak pndai nak amik angle best..
ceritanya sedikit bosan...
itu je la aku boleh komen...
kalo nak tau lebih2...korang tgk la sendiri cter tu...

0 comments:

 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design