Thursday, March 31, 2011

breakfast...

aku mula dapat taw pasal promosi ni since my childhood friend, rose....bgtaw kat blognya..so, aku pun berangan je la nak makan (dah itu je yg mampu aku buat)...arini, 31/3 last promosi utk breakfast..aku memang berharap sgt ada orang belikan utk aku..last2 kawan aku kol nak belikan..aku pun dgn muka tembok muka buku iyakan aje..tp dgn syarat aku kenala bgn awal takut aku tak bgn nnt bila dia dah beli..ok fine..kebetulan aku penat sgt..pkl 10 aku dah mimpi yusry kru dah (ini rekaan shaja)..pkl 4 pagi aku dah bgn...pkl 9 aku ad test math..ape salahnya kalo aku bgn awal & study..ok fine, aku study...dalam pkl 7 pg dia bgtaw aku dia dah beli..aku pun excited la..lmbat tak kisah asalkan aku dapat gak mkn..kepada org tu, terima kasih byk2 sebab tlg belikan ye...siap ada tambahan filet o fish lg..hehe...

inilah dia benda yg aku ngan rumate aku mkn pg tadi..smpi tengahari kot aku rasa kenyang...


inilah dia bungkusannya..tapi siyes aku ckp susunan mknnya mmg berterabur la..scramble egg ke mana hash brown ke mana..pendek kata memg rush gler diorang sediakan breakfast...maybe org ramai gler kot..

ini jgk tidak terkecuali..rajin dia belikan..maceh byk2..save duit aku..haha

No comments: