Monday, March 21, 2011

gila korea...

sape cakap aku tak minat korea..aku minat gak tapi tak la sampai naik hantu mcm kwan2 aku...drama2 nya ada gak dalam 2 3...hero pun minat gak..mcm lee min ho, lee dong wook...tu antara hero2 korea yang aku minat..kalo bab muzik plak..aku minat SNSD..suka tgk diorang menari...nak tiru memang payah..maunya patah riuk nanti...tak nak la...drama yg aku follow mcm boys over flower, my girl, summer scent..selain korea, aku minat taiwan..dulu aku gler drama prince who turns into frog...ala, yg min dao tu..kalo tak kenal sape nnt aku tepek gambar...bukan takat aku je minat drama tu, satu asrama perempuan kot...bila dah pkl 4 ptg...masing2 dok terpacak kat bilik tv sebab nak tgk cter tu...

comel tak mukanya..buat cik epal, jgn marah ye..minat kita tersama plak..hehe

ini la dia ming dao...kalo dia senyum semua perempuan cair....

No comments: