Monday, March 21, 2011

terpikat dengannya...

bila tengok dia.sungguh bergaya...terus terpikat...sebenarnya aku dah lama terpikat dengan dia..cuma tak pastila betul2 minat ke tidak..ibu siap offer nak ke tak dia..sebab ibu pun suka dia gak..aku on je la..aku rasa bukan takat aku je kot yang suka dia..ramai yang suka..tapi tak semua orang boleh dapat dia..dia terlalu bernilai untuk dimiliki.....................





















korang jangan otak kuning pulak ye..takpun secara kasarnya pkir 'gatal betul minah ni'....pegi buang jauh2 ape yg korang pkir sebelum aku sebat dgn cemeti nnt....sebenarnya aku dah lama impikan nak bawak kete honda jazz ni...aku tak taw aku suka warna ape..so, aritu ternampak plak warna putih..so elegan ok cik kiah..terpikat akak...

inilah rupa kereta yang aku minat tu...HONDA JAZZ




0 comments:

 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design