Monday, April 11, 2011

Cun...

baru tadi orang tengok cerita cun ni....yela, bila baca kat paper kata best la..funny la..so, aku pun nak la tengok jugak.....dari 5 bintang yang ada..aku cuma boleh bagi 3 bintang..menarik la jugak..tapi aku expect endingnya nanti si atan (remy) tu kahwin dengan tom (faezah) sebab si tom ni sanggup korbankan cintanya pada luna (maya) tapi rupa2nya macam biasa la..hero msti dengan heroin...tapi penangan loghat kedah ni yang buat aku cakap sampai la ni..orang selatan nak berangan jadi orang utara camni la..haha...tspi overall aku rasa cerita ni macam cter 9 september gitu la...nak expect lebih2 pun takkot...cuma aku respect pada si faezah elai...best dia bwak watak tomboy..memang menjadi la...cuma aku tak berapa berkenan la dengan pakaian maya karin dalam cerita tu..sexy habis (padahal dia memang sexy pun)..I hope next time sopanla sikit pakaian dia..ish2...


p/s: kalo nak taw yg lebih2, cik epal pun ada komen gak pasal filem ni...






No comments: