Tuesday, July 26, 2011

perbezaan juara showdown 2010 dengan juara 2011

juara tahun 2010


- breakdance..
- terdiri daripada 7 orang anak2 muda melayu
- nama crew adalah wakaka
- salah seorang adalah juara so you think you can dance musim pertama iaitu Alam..
- masa pusingan battle dapat kalahkan giller battle crew yang jauh lebih hebat dari diorang..(judges yang buta  kot)
- masa first week je aku ngan adik aku suka diorang, bila dah masuk minggu kedua ngan seterusnya makin tak best...
- pernah buat gaya ala2 perempuan tapi dikritik teruk oleh juri...they just focus nak buat lawak je..
- bila jadi juara nampak sangat judges tak berapa setuju...tengok reaksi muka masing2 dah tau..


juara tahun 2011


- street dance..
-terdiri daripada 5 orang anak muda berbangsa cina..
- nama crew adalah elecoldxhot
- masa pusingan battle dapat kalahkan HMC Phlow..(tapi memang aku akui diorang memang hebat time tu)..
- dari first week sampai habis diorang paling konsisten...(dapat title persembahan terbaik sebanyak 5 kali)
- pernah buat gaya ala2 perempuan tapi dengan cara paling smart aku tengok...takdenya lawak bodoh
- bila jadi juara memang aku senang hati la sebab they really deserve it...


juara showdown 2010


juara showdown 2011



No comments: