Monday, August 1, 2011

ape yang selalu aku cari bila bulan puasa ni...

rasa2nya masih belum terlambat untuk aku mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN..yang puasa wajib puasa..yang tak boleh kompem kena ganti...kalau dah masuk bulan puasa ni confirm sinonim dengan bazar ramadhan kan..rasanya bulan ramadhan ni tak meriah tanpa bazar..betul tak betul tak..so, bila aku pegi bazar. barang2 ni aku akan cari..

nasi kerabu...memang jarang jumpa bila hari biasa..so, ble bulan puasa mmg aku takkan lepaskan



laksam...memang makanan dari utara jadi pilihan aku..

memangla bukan bulan puasa ada jugak tapi mahal gler wo..

my feveret ever & ever kuih..memang sedap ya amat..

petang tadi aku aim kuih ni tapi nampak tak berselera la pulak...lain kali je la..

OMG, berselera sungguh aku tengok


nyum nyum
tapi yang penting sekali...





p/s : aku kalau bab2 letak gambar makanan ni memang jadi feveret la..kredit all pictures to google..


3 comments:

Angelika said...

terliur la kann! hehe
selamat berpuasa kakaQ :)

pijahe ;D. said...

nama kuih yang bergula tu ape ehh? yg ur fav tuhh. bcos its my fav too! ;D hik3

btw, salam ramadhan ye dyan ;)

dyan said...

angelika: selamat berpuasa..

pijah: itu namanya kuih kertas...sedap kan...salam ramadhan gak..