Friday, August 19, 2011

makanan waktu sakit...

since tekak aku perit ni tambah2 pulak dah bosan dengan bazar depan umall ni, nak tak nak aku terpaksa la tukar selera aku dekat kedai makan tingkat dua pasaraya ni.nak buat macam mana..makanan tu je yang boleh tambah selera aku...pertama, sebab dia bersup..org sakit kena makan sup kalo nak legakan badan & tekak tu..yang kedua pulak..kalo nak makan benda yang panas2..sedihnya bila terpaksa kerja dari pagi sampai malam macam ni...dapat buka puasa dengan family kan bagus..ini cuma satu dua hari je dapat berbuka dengan family..huaaa...akak dah tak sanggup lagi la mama...so, inilah dia makan bersup + panas2 yang membuka selera aku...

yee mee sup


kalo nak pedas sikit tambah dengan ni...





ok, sekian sahaja entri aku yang pendek giler ni (org giler pun tak pendek macam ni)...

0 comments:

 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design