Saturday, September 3, 2011

feature in magazine

fuhh, dah berhabuk bersawang lagi berlabah-labah blog aku ni..mana taknya dah hampir sebulan aku tak update ape2...update pun bila tibanya hari raya rabu atau hari khamis..hari rabu sebab wordless hari khamis spontaneous...so, bila kering idea tak tahu nak letak ayat ape aku letak gambar je la...takpun tulis 2 3 patah perkataan sudahhh....(inilah kata2 org malas lagi pemalas nak mampus)...seriously aku memang resepect kat blogger2 yang boleh update entri diorang hari2..kadang2 tu sampai 2 3 kali...pastu tulis panjang2...(insyaAllah aku akan berusaha ke arah itu)...lagipun blogger2 famous ni banyak kelebihan..that's why diorang ramai follower..poket pun penuh ma...


so, nak balas balik kesunyian aku ni..aku nak letak la gambar banyak sikit..(itupun kalau broadband ni tak buat hal la)..kadang2 tu boleh mendatangkan kemarahan aku jugak la...yela, letak gambar pastu tarak...sabau je la ye...takpe2 demi peminat setia aku yang byk tanya pasal bila nak update entri ni..aku pun letak la entri ni k...ni sebenarnya pasal someone yang selalu sangat aku cter...hehe..nazim othman la..tak sangka pulak bulan september ni banyak pasal dia..aku sensitip sangat kalau berkaitan dia ni..kompem aku nak tau dulu..kipas susah mati la katakan..huhu..cakap banyak pun tak guna..ape kata aku letak gambar2 tu dulu...

majalah maskulin...

yg belah kanan tu ye...jgn pandang yg lain

lagi 3 org tak muat nak letak

OMG, jejaka hensem mana la ni...

lagi sekali di belah kanan tu

yg betulkan rambut tu hensem kan..sila kata ya...


p/s : akan bersambung..


No comments: