Sunday, January 1, 2012

entri 1/1/12

belum terlambat nak ucap selamat tahun baru 2012...tahun yang dikatakan bakal kiamat pada bulan disember nanti...ni adalah ramalan semata-mata ye...itupun dari kaum ape ntah..mayan kot..gitu la namanya...kalau masing2 dok gigih tulis blog pasal azam masa 31/12/11..aku tak heran pun sebab tahun baru bagi aku adalah masa maal hijrah haritu..(cakap jela tenet rumah kau lembap nak mati sebab tu tak boleh hupdate blog)..ahak....azam tahun baru aku ni adalah mengurangkan dosa2 yang sudah aku lakukan..(seperti mana yang ibu cakap la)..pasal kata tak nak cintan cintun la..nak tu la nak ni la..aku rasa awal tahun je macam tu..masuk tengah bulan sume campak ke laut...

untuk perkembangan lain pulak..(ceh macam artis la)...aku baru je siapkan esaimen aku yang terakhir..dah hantar dah pun semata-mata untuk menelaah nota2 yang sampai sekarang aku tak telaah lagi...sebab esaimen bila lagi cepat hantar lagi bagus..akibatnya minggu lepas 4/5 hari berturut-turut aku tidur pukul 5 pagi sebab nak siapkan report..gigih nak kejar dateline...nak tak nak terpaksa la..tipula kalau cakap tak tension...nak balik rumah pun terpaksa tangguh2..(ceh, macam la rumah kau 10 batu)...kewujudan kereta menyenangkan aku sedikit..so, takde la bikin ribut tunggu basnya..makannya maka kami rakyat malaysia...nak pegi mana2 pun boleh..akibatnya..aku karok ngan kawan2 aku tak hengat doh...padahal esaimen menunggu tu..(ni masa esaimen tak siap lagi)...so, bila esaimen sudah dihantar..aku boleh tarik nafas lega selega-leganya...

cuma harapan aku untuk blog ni ialah agar ramai follower...aku harap aku boleh la tarik follower yang lain instead kenalan aku yang follow aku...pageview tu harapnya bertambah jugak la kan..hehe...kat pala otak ni dah terpikir nak buat header ngan layout baru tapi konsep ape tu yang belum pikir lagi...nanti la..

ha..lagi satu..nak pakwe hensem macam yusry boleh tak..sweet je aku tengok diorang berdua ni..


ni la dia orangyer...ihik...jejaka idaman aku



Can I tranform my car into this car...my car will said to me like this.."PALA HOTAK KAU"

still hope this thing will be in my hand one day..if not in 2011, why not in 2012...


enset slide aku merajuk sebab asek cakap nak tukar je..hopefully dapat la bertukar jadi macam ni ye...

p/s : ekceli kan...aku berharap sangat tahun ni aku tak dipertemukan dengan orang yang senget..nampak kejam tapi itulah hakikatnyer...

No comments: