Saturday, July 14, 2012

Berbarbeque SGG

dok sibuk2 pikir pasal entri dinner sampai lupe ekceli ada lagi satu event makan2 yang kitorang buat  tapi kali ni kelas kite2 je..tahun2 lain tak involve...dah lama plan cuma masa ngan time je tak pasti...busy punya pasal..#busylasangat...Alhamdulillah jadi jugak..public holiday hari yang kitorang pilih...sebab kalau buat hari ada kelas mesti takde semangat sebab over exhausted nanti...tak semena-mena aku dilantik untuk masak hidangan barat berat..hidangan beratnya ialah mi siam...(itulah makanan yang plaing femes)..tanya la sape2 kompem akan bagitau kalau ada birthday party ke..yb datang ke even rombongan sekolah confirm mi siam yang akan korang makan...dengan bajet sorang rm7 maka barbeque berjalan di tasik UTM...ramai komen mi siam buatan kitorang sedap (sebab ada lagi 2 org kawan aku tolong..buat sorang2 alamatnya memang tak makan la dak2 ni..tambahan lagi..nenek aku dengan sukarela menolong...)...diorang komen mi siam ni memang pedas kat mulut..tapi bile sampai tekak dah ok..ntah pape ntah komen diorang..ye la kot..huhu(dah macam tagline coklat m&m pulak..cair di mulut)..

hasil air tangan aku, tirah dan sya

bbq takde ayam tu bukan bbq namanya

selain ayam...sosej juga menu utama bbq

what do you think?


tenaga kerja di belakang tabir...




FYI, besen pink yg kawan saya bawak ni adalah kepunyaan saya...




baca doa sebelum makan tu yang penting

sambil mengaminkan sambil tenung mi dan ayam...

ok fine..saya tak reti main gitar..
aku rasa macam nak report kat jabatan agama je diorang ni...

mencemarkan alam sekitar betul gambar belakang tu..






*btw...sume gambar2 cantik di atas adalah dari photographer pijaa_he...


*dalam happy2 masa bbq ni kan..ekceli aku terganggu dengan panggilan dari manusia durjana (it's too much but he doesn't deserve to get a nice word) yang hidup dia menyusahkan orang semata-mata nak tanya pasal gf dia..

No comments: