Tuesday, April 21, 2020

Sabah 2019 (part 1)

Ape yang aku boleh cakap...this is the last trip sebelum Covid-19 ni kacau...
Lepas ni tak tau la bile lagi dapat travel macam ni..freely go..takde nak pakai face mask semua..

Kite cuma mampu berdoa je...In Shaa Allah segalanya akan selamat...Aaminnn...

tentatif program...

flight dalam pukul 6 pagi camtu...
nasib baik ada member sanggup buat grab pagi2 nak hantar kitorang

flight not so smooth..too much turbulence...pening kepala aku....
dah la tak cukup tidur...lepas makan terus bapp...



kecoh jap sebab beg aku tak sampai..like wtf..beg aku kat Senai lagi ok...Johor sana...
melalak gak la..
yela..barang2 sume dalam beg tu kot..on the first day...ko nak suruh aku buat ape..pakai baju sama for three days...giler ke hape...


settle dengan airasia pasal salah faham ni..after lunch terus naik Kundasang...
singgah jap rumah terbalik tamparuli ni..dulu mampu nyanyi je..sekarang dah sampai rumah ni..
tapi sekarang ni konsep terbalik ni dah ramai copy paste...



at least cuaca baik sepanjang pergi Kundasang ni boleh buat hati aku sejuk...


kalau trip lepas kitorang tak stay Kundasang...
so maybe learn from the past kot so tentatif tu berubah sikit..
view yang super cantik ni membuatkan hati aku dah sejuk sepenuhnya...

nak experience gunung kinabalu depan mata..ambik la no ni...


malam pulak ada BBQ...pergh mantap..memang kenduri la jawabnya...

Btw...misteri beg aku yang kena tinggal kat Airport Senai tu akhirnya sampai kat homestay pukul 10 malam...

No comments: