Saturday, January 1, 2011

I want all this for this year...

ni aku sahaja senaraikan barang2 yang aku nak sgt...
mana taw kalau2 ada durian runtuh...mungkin barang2 ni aku dapat...InsyaAllah...

first thing aku nak kamera ni...Nikon D3100...
aku terpana jap bila dikata pasal kamera ni...


second thing nokia expressmusic touch

fuh, kalau dapat mesti makan ini, minum ini..tidur pun dgn ini..lagi kalau dapat warna pink...

next is Ipod la...tapi aku takut aku sangkakan Ipod rupa2nya MP4Player...kenapala diorang pegi bikin design yang sama?


selain dari tu, ini barang2 yang aku target nak beli


1 kasut
2 baju/dress
1 handbag
1 purse
2 jeans/slack
1 jacket stylo jacket (mana tau leather jacket ke)
1 cadar + comforter
1 teddy bear dolphin


tapi ape2 hal pun kena la tengok bajet..kalau cukup cukup la...

No comments: