Thursday, January 13, 2011

tak sanggup lgi dah...

MAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TOLONG AKAK NI!!!!!!!!!!!!!
akak dah tak sanggup tgk duit keluar macam air terjun...
air laut boleh lagi...
slowly keluar...
ni air terjun...
deras satu macam....
lepas ni aku dah tak nak lagi bayar untuk segala macam apa perkhidmatan,...
aku tak peduli walau dipaksa cemane sekali pun...
walaupun peluang berjumpa dengan faizal tahir (ye ye oh je ko ni)..
ada ke...
antara cara yang boleh aku ngelak dari duit keluar...
salah satunya bagi kad atm pada ibu...
confirm selalu sedar lagi2 bila teringin nak belanja tak ingat dunia...
walaupun aku sedar ada lagi satu barang yang agak mahal untuk dibeli...
mungkin aku terpaksa tangguh...
melainkan ia betul2 penting....






0 comments:

 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design