Saturday, February 12, 2011

my new skincare product...

aku beli product ni ada dua sebab..
sebab pertama...masalah kulit aku dan produk ni memang betul2 kena ngan aku..
sebab kedua...kebetulan rumate aku gne, so, aku pun terasa nak gune gak la..
memula, aku cuma beli mask je sebab itu je yg aku mampu..mana taknya masknya murah je..sekitar rm5++ je...
at last, tangguh punya tangguh..aku beli gak produk2 yg lain..
produk yg aku maksudkan ialah GARNIER AQUA DEFENCE...
dah lama simpan dalam hati nak benda ni..
tunggu masa dan time je...

ini tonernya..pencuci tak beli sebab gne produk lain..hbs tu bru beli cleansernya...


and ini moisturisernya...setakat ni aku masih di dalam percubaan kena tunggu lebih kurang 3 4  baru taw efektif ke tak...
sebelumnya aku gne benda alah ni...dalam 2  kali seminggu..caranya apply je kat muka tunggu dlm 15 minit ..pastu bilas ngan air suam...kesannya memang nampk kulit muka korang jadi licin...namapun melembapkan..aku memang suka sgt pki mask ni...

No comments: