Monday, February 14, 2011

sini ada hantu....

yang aku nak cter ni bukan perihal mana2 tempat kat kolej ke, kat fakulti ke takpun kat universiti ke ada hantu..
tak, sebenarnya aku nak cter masa kitorang (aku, tirah (rumate aku), fifah ngan sya) tgk wayang tajuk 'SINI ADA HANTU'....mula2 aku mcam tak nak sebab belum pernah aku tgk cter hantu sebelum ni..tpi ikut majoriti punya pasal ku ikut je...

Personal Opinion...
ini cerita di sebalik cerita...biasa la tu org akan buat...cternya best sebab hantu satu Malaysia..ada hantu melayu, ada hantu cina ngan hantu India...kelakar campur seram...walaupun pelakon2nya not well known..tapi tak mencacatkan pun....ok je..bagi aku, aku paling takut kisah hantu asrama la sebab kena-mengena ngan kitorang...ish2..aku pun suggest bg sesape yg takde cter nak tgk, korang tgk la cter ni... kesimpulan yang boleh aku buat, sifat ingin tahu dan ingin mencuba kadangkala memakan diri... 


0 comments:

 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design