Thursday, February 10, 2011

stok ubat...

kalau dah minggu assignment ni, baik nak baca blog org ke, nak baca blog sendiri ke memang sepatah haram pun aku takkan buat..menjenguk je la..mood takde tetiba..
so, bila dah assignment settle..mula kan balik rutin biasa..baca blog org dan meng'update' blog..
kali ni aku nak cter pasal stok ubat yg aku simpan since aku mula belajar kat u ni...kalo dari matrik tu jgn cter la..bahaya wo kalo mkn lg...blh kasi -ve effect kat badan...
inilah dia stok2 ubat aku...

tgk la tu..ada ubat demam, ubat selesema, ubat tahan sakit jgn cter la ad 2 3 jenis..pastu yg kotak besar tu ubat tambah darah sbb aku anemia, so, mmg kena mkn, yg purple tu ubat sakit tekak, ubat sakit mata pun ad...pendek kata mcm2 penyakit aku hidap sepanjang aku kat u ni..




sekarang aku amik supplement ni..so, maknanya aku pun kekurangan vit c la..huhu..esk ble kuar ingat nak beli ubat resdung plak..sebab resdung aku makin menjadi-jadi teruknya...



ni plak barang2 yg selalu aku bwk pegi mana2..baik pegi kelas, pegi jalan, pegi rumah org pun aku kena bwk brg2 ni..ad minyak angin, ad sanitizer, vicks inhaler, vicks tak inhaler, ubat mata..ni sume penting bg aku dr bwk lip balm..statement tak hengat..huhu

0 comments:

 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design