Thursday, February 10, 2011

akhirnya complete jugak...

yeah, akhirnya..complete jgk vcd2 hindustan aku ni..hehe..kalo tak taw ape tajuk2nya silalah ke sini
lagi 2 vcd merangkap the last vcd yg aku nak kumpul aku mintak tlg mama cayang aku belikan...
excited sgt..bila dah ad ni..ape lg...mst tgk kan cter nya...tp kan, aku terasa nak tambah 2 3 lg la...terasa mcm tak cukup la plak..huhu..biasala pompuan..a 9 nafsu...mcm2 nak beli...
ni tajuk2 cter hindustan yg aku terasa nak beli...

 
sweet couple ni gak jd pilihan aku..hehe
mama cayang aku tak berapa suka cter ni tp bg aku..asalkan hero aku ad aku ok je..huhu 

2 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

xde shoutbox ke dlm blog ni?
anyway, kamu follower sy yg ke 777..
hehe

Nurul Dyanna said...

owh ye ke...takde sbb takut takde sape yg tulis...follower pun tak ramai lg...huhu