Monday, February 21, 2011

takde mood...

sejak dua menjak ni sume benda yang sepatutnya aku perlu buat tak jadi buat...
gara2 mood yg hilang ntah ke mana...
da org curi kot...
ape taknya...
nak mengira hutang...takde mood..
nak study math (sebab ada test la ni)..takde mood...
nak baca paper ngan novel....takde mood...
nak hias2 rumah aku kat pet society...takde mood...
secara konklusinya...sume takde mood..
akibatnya, sume keje tak jadi...equals to..padan muka aku banyak keje tak siap...
tapi hari ini...hari isnin bersamaan 21/2/2011..sesungguhnya aku dah jumpa mood aku balik..
hopefully sume keje akan selesai..insyaAllah...otw sementara nak beli blog ni aku dah terpikir keje ape je aq kena wat...

selain tu..aku sedapkan lagi dengan air ni..vanilla cappuccino + biskut cream o..buatan kolej..sedap jgk..tu yg aku beli lg...

No comments: