Tuesday, March 1, 2011

Please don't follow this attitude...

hal ni terjadi masa kitorang nak makan pas kelas...
biasa la kalo peak time confirm tempat mkn penuh..
so, bila dah nmpk meja kosong tu ape lg, grab la..
tak kisahla ad pinggan kotor kat atas meja tu..
nnt mst ada org dtg kutip...
so, tanpa membuang masa, kitorang pegila beli maknan...
bila dah hbs beli..
nak blk pada meja...
aku ngan member2 aku dah pelik...
bila pulak pinggan ni beranak?...makin bertambh pinggan kotor atas meja...
kwn merangkp rumate aku ckp...
mamat arab sebelah meja kitorang yg letak...
aku pun mengamuk la...kurang asam garam mangkuk tingkat mangkuk ayun punya mat arab...ko letak pinggan kotor atas meja kitorang...
buta ke hape tak nmpk ada beg...
kau tak taw la tp kitorang ada gak la marah2 gne bahasa melayu..ntah paham ntah tidak diorang tu..
aku ada gak selit2 bi..biar diorang tau oti utk diorang...
so, aku pesan kat reader2 sekelian..jgn la ikut diorang punya attitude ok..
harap je educated..tapi perangai...HARAM...
budak tak hbs sek lagi tau sopan dan bertimbang rasa...   

2 comments:

tintaEmas said...

ayooo...abis tu dyan dok kat ctu gak ker?

dyan said...

terpaksa kak..dah takde tempat duduk lain...