Wednesday, March 2, 2011

Benda yg aku rindu masa kat matrik dulu...

bila kawan aku...amalina mengupdate blognya pasal ape yang dirindui kat matrik...
aku pulak lain pandangannya...
aku still rindu..tapi takla sampai aku nak masuk balik kat sana..
walaupun impossible...kalau diberi peluang aku tetap tak nak...ada gak benda yang rindu masa kat matrik dulu...
inilah dia...

1. Neslo ais kafe B..
 - pergh, memang sedap neslo nya..dah la dulu aku ada bad habit suka makan ais..Alhamdulilah skg dah takde...tapi memang tak leh lupa la kesedapan neslo aisnya...kadang2 tu sampai aku beli tu hari2..tak kira siang malam memang aku akan beli...




2. J-Robik
- bila dah diwajibkan ko-ku..so, praktikum aku kena plak amik J-Robik ni..best sgt..sampai aritu ada karnival sua rasa kitorang kena involve...yg best mst la dpt jumpa selebriti...sape yg tak teruja kan..tp syg cuma faizal tahir je takde..bila la aku dpt jumpa dia kan..lg satu bila ckp pasal j-robik ni aku suka lecturernya..famous ngan trademark 'tampor kang'...looks fierce tp kelakar...pasal j-robik ni gak kitorang kena berlatih sampai pkl 11 mlm sebab ada pertandingan...


kalau takde keje..bergambar la jawabnya..

mula2..step tu memang berterabur ya amat...

coach kitorang.. femes dengan trademarknya 'tampor kang'..bukan kasar tapi lawok..


3. My best friend
- dan tak lupa gak bila kat matrik ni kawan baik aku zia, ain samian ngan ain razali..rindu sgt kat korang..zia la seorang yg penyabar ngan aku...dah la aku ni garang, dan dia satu2nya yg still lekat ngan aku smpi skg walaupun dia tercampak jauh ke kl dan aku kat johor..huhu..ain samian ngan ain razali pun sama...dua2 kat sana...

sehati sejiwa ko...

dah bape tahun tak pegang basikal..ni baru dapat pegang balik...




0 comments:

 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design