Thursday, April 21, 2011

turn to 20...

tanggal 19 April yg lalu..tepat jam 12 tgh malam..genapla umur aku 12 20 tahun (perasan buat santan betul)...aku tak sedar yang aku dah 20 ye..hehe...ape2 hal pun..aku kenala bersikap lebih matang dalam menempuhi hidup ni (skema nya ayat)...tapi yg pasti..setiap taun sme je benda yg dibuat..beli kek pastu wish dah...tapi tahun ni special skit..kalo setiap tahun ada 1 kek tahun ni pulak ada dua kek...

pebenda la aku ni..tinggal setoet baru nak capture...kwn aku punya pasal la ni...takpe la..asalkan nama aku ada...next time kena ingat awal2 ye...kek ni sebenarnye diberikan oleh my ex..

ni ayah aku belikan..cun lagi tak macam yg pertama tu...yg pasti dua2 aku cekik je...
   p/s: cuma satu je aku tak dpat lagi..hadiah...boleh ye kwan2 ku sayang..haha...

2 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam kenal.

happy birthday.

Semoga sentiasa di rahmati Allah.

dyan said...

terima kasih...

dari:
tuan tanah kedaung