Monday, May 16, 2011

fast & furious 5

dah 5 hari lepas rasanya aku tengok muvi ni...asik keje je so nak tengok pun asik tangguh je la...ramai yang cakap muvi ni best..aku pn eksaited la nak tengok gak..akhirnya dapat jugak tengok..orang pun ramai..maklumla midnight....aku yang aku boleh cakap, cter dye memang gler best..sampai aku berangan nak drift sekali..diorang memang pandai gler rancang strategi nak kelirukan polis so that misi diorang tercapai..yang aku suspek  respek gler kat diorang walaupun habuan diorang memang gler banyak..tapi diorang tak tamak..diorang bahagi sama rata kat geng2 diorang termasuklah sorang member diorang yang mati dulu walaupun diorang syak wasangka kat dia...tapi aku suka betul la the rock a.k.a dwayne johnson..botak pun botak la asalkan macho..vin diesel pun botak tapi tak sehensem the rock..hehe...

inilah orang2 yang tolong dalam misi ni..aku paling suka perempuan tu sebab dah la cantik, seksi pulak tu...memang perempuan latin...yang negro botak tu paling kelakar...



No comments: