Monday, May 16, 2011

selamat hari guru...

walaupun dah 2 tahun aku tinggalkan sekolah..tapi jasa cikgu2 yang mengajar aku memang aku takkan lupa..cikgu la yang mendidik aku supaya jadi beruang orang...kerana cikgu la aku berjaya menjejakkan kaki ke universiti...ada yang sporting, ada yang garang, ada jugak yang aku menyampah..itu cikgu yang tak ngajar aku sebenarnya..hehe...tapi yang buat aku sedih bila ada sorang cikgu aku yang meninggal dunia sebab kanser..ada jugak yang meninggal dunia sebab mati lemas...walaupun cikgu tu tak mengajar aku tapi dia seorang yang sangat baik..kalau aku ingat balik mesti aku sedih... T_T....  so, untuk cikgu2 di Malaysia ini mahupun di dunia...SELAMAT HARI GURU..HAPPY TEACHER'S DAY saya ucapkan...kalau nak list nama2 cikgu yang pernah mengajar rasanya sampai esok pun tak habis...



0 comments:

 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design