Sunday, May 1, 2011

gaji pertama...

since 1hb April...arini genap la 1hb mei....maknanya dah sebulan aku keje kat butik tu..dan tanda jugak aku akan dapat gaji...macam2 benda aku belajar bila keje ni..tapi yang pasti aku dapat kawan baru..best snagt..takde la bosan gler..boleh merayau-rayau..berbual-bual..kutuk2 orang..senang cakap..memang benda2 tu sume orang dah buat dah...hehe..tapi kan ...bak kata orang, kepuasan sebenar akan kita dapat bila kita dapat duit hasil usaha kita sendiri..it's really true...bandingkan duit yang korang dapat dari mak bapak ataupun duit ptptn dengan duit yang korang dapat bila korang keje..sgt lain...korang akan mula berterima kasih ngan mak ayah yang selama ni bekerja keras untuk bagi duit kat korang...macam mana korang rasa penat..macam tu la yang mak bapak rasa...

minah tembam yg pki baju ijau tu dah tak keje lg dah.dye keje lin...keje ternk lemak...

yg tgh2 tu pun dah tak keje dah..insyaAllah dia akan keje lain tempat lain...



5 comments:

athirah shariffudin said...

wahhh!!! boleh la belanjer aku..huhu

athirah shariffudin said...

wahh!!~ boleh la belanjer aku....huhu

izzat amir said...

kalo blnja owng lg berkat duit gaji tuh...hahah

dyan said...

amboi3..sesedap rasa je suh aq belanja ye..gaji aku ciput je la...

Anonymous said...

belajar banyak