Saturday, May 7, 2011

happy mother's day...

entri ni khas untuk orang yang paling aku sayang di dunia...aku memang tak boleh hidup tanpa dia..bila jauh sikit..aku akan nangis sebab rindukan dia...so, bila aku rindukan dia..aku akan tepon dia...itu masa aku belaja kat sekolah menengah dengan masuk matrik..sekarang ni bila aku dapat sambung blaja kat utm skudai yang gler dekat dengan rumah aku..aku bersyukur sesangt....hari2 aku boleh makan masakan dia..bukan masakan kedai...hari2 boleh antar baju basuh kat umah (alamak, kantoi pulak la)..hehe...thanx for everything mum...

-sebab masak makanan yang sedap2...
-sebab sporting ya amat...
-sebab sabar melayan kedua anaknya yang bila dua2 ada kat umah..namanya dua anak tapi riuh macam sepuluh anak...
-sebab bersabar gak melayan anak rimau  yang suka cari pasal ngan anak singa ni...bila bergabung kompem meletup rumah jadinya...
-sebab hantar orang pegi keje ari2 sebab orang takde lesen lagi..insyaAllah bila dah ada duit nanti orang amik lesen pulak...

I LOVE YOU MUM....


inilah ibu orang..cantik tak cantik tak?...yang pki tudung hitam tu anak rimau yang pakai tudung biru tu anak singa...

0 comments:

 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design