Friday, May 6, 2011

soalan yang aku tak suka jawab bila chat kat fb (facebook)...

lately sekarang ramai yang suka chat kat fb selain dari ym (yahoo messenger) dengan skype...
aku pun ape kurangnya..layan la jugak..tapi kadang2 aku fed up dengan soklan2 yang rasa2 memang tak payah soal pun orang dah tau...

1. awk tgh buat ape?
dah aq tgh on9...mesti la aq on9..takkan aku dok pi bersih kandang lembu pulak...tak pun gosok gigi harimau...fed up gler kalo orang selalu tanya soklan2 mcm ni....

2. belaja katne?...
yang ni pun kadang2 aq mals nak jwb gak..yela mana taknya..ape guna aku update profil aq utk org baca....at least tgk la kejap profil sebelum tanya...

3.kos ape?...
kenyataanya seperti kat no 2 ye..harap maklum...kalo di tanya kos ni pasal ape bru aq suka jwb sebab aku taw kos aku ni tak ramai org taw...

4. bf (boyfriend) tak marah ke bila chat ni?..
kalo takut bf marah memang org takkan layan chat ni...kdg2 ni soklan kias je nak taw kita ni dah berpunya ke masih single lg...  

No comments: