Saturday, May 21, 2011

nur kasih the movie

ini dah kali kedua aku maraton movie..lepas yang first aku tengok transformer 2 & harry potter 6...overall cerita ni menarik..touching memang touching...aku memang tak sangka langsung bila tengok orang tua yang dah tak larat berjalan tu sanggup mencemar duli pergi tengok wayang..itulah orang cakap penangan nur kasih..


-part sedih bagi aku masa Adam mengalami komplikasi sebab benda yang pernah tertinggal kat badannya dulu dah sampai ke jantung...


-lagi sedih masa diorang meningkat tua..memang touching la...


-shafie naswip a.k.a muhsin memang gler jahat dalam cerita ni..sampai bunuh orang


-tak boleh belah masa kemalangan kereta api..kesan terbakar memang tak real..lagi nampak tak real masa kepala mangsa kemalangan tu terbakar...


jadi dari 5 bintang aku bagi 3.5 bintang..that's why aku pilih nak tengok cerita ni dulu baru tengok pirate...





No comments: