Saturday, December 17, 2011

kucing datang lagi

kucing baru datang...
masuk ni dah 3 ekor kucing kat rumah...comel memang comel..tapi cekik darah + sakit jiwa mengatasi kecomelan diorang..ada je benda yang diorang buat..kami sekeluarga mengucapkan selamat hari raya hanya mampu geleng pala sambil senyum paksa tengok diorang punya nakal tu..dua orang tu dah besar giler...sekor aku panggil abang besar (konon tiru kl gangster la)...yang lagi sekor tu ku panggil kakak besar (sebab dia betina)..yang kecik lagi ni aku tak taw nak panggil ape..tengok la nanti...

inilah dia kucingnya..



Nama diberi : Finbell Puckermen Khan (sbb yg lain tu ada khan jugak..so kena la nama belakang sama)
Panggil : Bell/ Dumbell/Bebell (sbb dye suka membebel)
Umur : 2 Bulan
Jantina : Jantan..(nakal giler sebab abang besar jadi mentos mentor)

p/s : sorila sebab dapat show satu gambor je..nanti kalau ada masa letak lagi gambor ye..


 

Dyan Template by Ipietoon Cute Blog Design